Selecteer een pagina

SEA  Adverteren In Zoekmachines

 Pay Per Click advertentiestrategie en beheer
Dit is PPC-campagnebeheer van de basis af. Wij bieden PPC-campagnes en doelstrategieën. Vergroot je websiteverkeer, website-conversies en inkomsten. Neem nu contact met ons op en zie snel positieve resultaten.
 

Ons PPC proces

 Zoekwoordenanalyse – Concurrentie-analyse – Biedstrategie  – Plaatsingsstrategie – Conversies bijhouden – Dagelijkse aanpassingen

De voordelen van het inhuren van een online marketingbureau voor PPC

Bespaar tijd en geld Betere resultaten

Een goede SEA specialist begrijpt niet alleen de kortetermijndoelen van de klant, maar anticipeert ook op de lange termijn wat ze willen bereiken. Het gaat niet alleen om het succes van één campagne, maar ook om het succes van de algemene advertentiestrategie. Het online marketingbureau helpt je om je inkomsten en inkomstenstroom te verhogen, maar het belangrijkste dat je kunt winnen is een dieper inzicht in je doelmarkt. Bijgevolg kan het perspectief van een expert op dingen u helpen om inzichtelijke beslissingen te nemen over toekomstige campagnes.

Transparantie

We zullen je tijd niet verspillen. We bieden je eerlijke service. Vanaf het moment dat u om een prijsopgave vraagt, weet u welke diensten en hulpmiddelen je zult ontvangen. Je hebt ook toegang tot je eigen campagne-account om eenvoudig de resultaten van je campagne te volgen. Zo kan je zien welke campagne het goed doet en welke niet.

Waarom heb je PPC-ads voor jouw bedrijf nodig?

Pay-per-click advertising of PPC-adverteren is één van de meest efficiënte manieren om je merk of boodschap voor het voetlicht te krijgen. In PPC-advertenties hoef je niet naar een doelgroep te zoeken – de doelgroep zoekt naar jou. Of je nu nieuwe doelgroepen wilt bereiken of conversies wilt verhogen, PPC-advertenties kunnen de gewenste resultaten opleveren.Het is één van de snelste manieren om jouw bedrijf te laten groeien. PPC-advertenties kunnen, indien goed gedaan, je inkomsten op de meest effectieve en snelste manier verhogen. Over het algemeen minder per conversie. De advertenties verschijnen alleen naast relevante zoekresultaten op zoekmachines. Het belangrijkste is dat je alleen betaalt per klik, niet per weergave van de advertenties. Afgezien van de balans tussen kosten en inkomsten, zie je ook heel snel het resultaat. Je krijgt een toename van verkeer in de eerste week van je PPC-campagne. Daarom zijn PPC-advertenties de go-to-strategie voor snelle groei.

Maatwerk

Elke PPC-campagne moet overeenkomen met jouw doelen en strategieën. Wij houden rekening met elk element van je campagne.

Wederzijds succes

We hebben het wederzijdse verlangen naar succes. Als een online marketingbureau kunnen we je helpen bij het verzamelen van informatie van concurrenten, zoekwoordanalyse en -selectie, marktonderzoek en -analyse, campagneontwikkeling, campagnebewaking enz. PPC-advertenties maken is niet iets dat je één keer maakt en dan is het klaar. Nee, het moet worden aangepast en bijgewerkt. We zorgen ervoor dat al jouw PPC-campagnes naadloos bij elke stap worden uitgevoerd.

U bereikt de juiste doelgroep

PPC-advertenties zijn heel specifiek gericht op je doel. Je kunt je doelgroep eenvoudig verfijnen. Er is demografische targeting waarmee je doelgroepen kunt filteren op basis van leeftijd, geslacht, locatie of zelfs het type apparaat dat ze gebruiken. Met targeting op de markt kan je doelgroepen bereiken die je producten hebben gekocht of interesse hebben getoond in je website en/of je producten.

Remarketing-of retargeting-campagnes kunnen echter worden gebruikt om mensen te bereiken die eerder je website hebben bezocht.

Wat PPC-campagnes voordeliger maakt, is dat veel van deze targetingopties het best presteren in het zoeknetwerk. PPC-advertenties worden alleen weergegeven op pagina’s met zoekresultaten van zoekmachines (SERPS) zodra zoekopdrachten van gebruikers het getargete zoekwoord van de advertentie activeren. Dit betekent dat zelfs als de gebruikers overeenkomen met uw demografische doelgroepprofiel, de advertenties niet worden weergegeven, tenzij ze zoeken naar de zoekwoorden en inhoudszoekwoorden die u heeft getarget.

Conversie is eenvoudiger

Elke klik is een potentiële conversie op het inkoopniveau van uw verkooptrechter. De koopintentie is meestal hoog bij PPC-bezoekers. Meer dan de helft van de PPC-bezoekers gaat eigenlijk over tot het kopen van een product. Over het algemeen hebben PPC-advertenties hogere succespercentages. Het gemiddelde succespercentage in het zoeknetwerk van Google Ads is 2,70%. Advertenties zijn ook goed voor meer dan de helft van de klikken op de eerste pagina van SERP’s. Een ander voordeel van PPC-advertenties is dat bezoekers worden omgeleid naar bestemmingspagina’s die als advertentiebestemmingen dienen. Deze advertentiebestemmingen zorgen ervoor dat bezoekers doorgaan met het koopproces of een ander conversiedoel zoals leadgeneratie.